مهرساممهرسام، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

♥ مهرسام بهترین پسر دنیا ♥

مامان نگاره (1)

1390/12/1 22:07
نویسنده : مهرسام
481 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گل مهرسام......

من مامان عاطفه هستم، میخوام تو بخش مامان نگاره از مهرسام و شیرین کاریهاش براتون بنویسم...

تا هم شما  پسمل مامانو بیشتر بشناسید و هم  برا مهرسام  گلم به یادگار بمونه...

لحظه تولد:

ساعت 4:05 بعدازظهر تو بیمارستان نیمه شعبان ساری به دست  دکتر فروزان به دنیا اومدی....

وزن: 3470 گرم      قد:50 سانتی متر

ماه اول:هورا

سخت ترین روزهای من و پسرم بود، من که آدم صبوریم، واقعا کم آورده بودم!ناراحت جیگر مامان با اون  لبهای کوچولوت نمیتونستی خوب شیر بخوری! وقتی بعد دو هفته دکترت بهم گفت وزنت از زمان تولدت کمتر شده حسابی گریه کردم! گریه آخه تو اون مدت زردی هم گرفته بودی و دو شبانه روز زیر دستگاه بودی، کلی واست غصه خوردم! ناراحت

اونجا بود که با نظر دکترت تصمیم گرفتم بهت شیر خشک بدم، پسمل منم تا تونست خورد و اون دو هفته گشنگی رو جبران کرد.ماچ یعنی در عرض ده روز 800 گرم وزن اضافه کردی!تعجب

پسمل من از 25 روزگی لبخند زدن رو شروع کرد!(ناز منیقلب)  فکر کنم اشکهامو دیدی خواستی زودتر خوشحالم کنی!از خود راضی

ماه اول یعنی تا چهل روز خونه مادر جون بودیم (قربون مامان گلم برم که حسابی برا مهرسام زحمت کشیدماچ) همه اقوام اومدن دیدن مهرسام گل پسر من ...

یه هفته ات که بود اولین مهمونی رفتیم خونه دایی علیرضا تا حامی رو ببینیم اولین ملاقات تو وحامی بود. همین که رفتیم داخل انگار فهمیدی که جای جدیدی اومدی  مدام با اون چشمای کوچولوت اطرافتو نگاه میکردی!!! چشم

دومین مهمونی هم  یه ماهگیت بود که خونه آرتین رفتیم و برا اولین بار آرتین رو دیدیم!

برا بابامهدی و زن دایی هدیه تولد گرفتیم البته با تاخیر، کادوی من به بابامهدی تو بودی! مژه آخه روز تولد بابامهدی به دنیا اومدی........

وزن: 4500 گرم        قد: 55 سانتی متر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نوژا
16 بهمن 90 8:55
شیرین پسر.
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
19 بهمن 90 17:51
سلام عاطی جون . چطوری با بچه داری. الهی. مهرساممون چه ماه شده.
ساحل
25 فروردین 91 14:37
سلام عزیزم... میشه یه خورده اطلاعات در مود دکتر فروزان بهم بدی... آخه میخوام برم پیش ایشون برای تحت نظر بودن طی بارداری..الان 14 هفتمه... ممنونم......