مهرساممهرسام، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

♥ مهرسام بهترین پسر دنیا ♥

بازی های مورد علاقه من ...

1391/10/10 22:29
نویسنده : مهرسام
631 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی دالی بازی رو دوست دارم ، وقتی مامان عاطفه قایم میشه و یهو میاد بیرون میگه "ببببببب" خیلی خنده دار میشهقهقهه بعضی وقتا هم با مامان و بابا فوتبال بازی میکنیم که اونم جالبهنیشخند یه بازی خیلی هیجانی ماشین سواریهههههههه!هورا بابا مهدی منو میبره تو ماشین هرچی تو داشبورده  میریزم بیرون! ضبطو روشن میکنم نانای میزارم ! جاتون خالی یه خورده قر میام برا باباییاز خود راضی که بعدش اجازه میده سوییچو میزارم و ماشینو روشن میکنم ! جدیدا باباحاجی هم اجازه میده ماشینشو روشن کنمچشمک فقط این مامان همیشه میاد دنبالم نمیزاره تو ماشین بمونم! آخه من عاشق هن هن هستم! یه برنامه هست توش کلی نی نی داره و کلی آهنگ نانای داره هر روز که صبحا بیدار میشم به مامانی میگم برام نانای بذاره نیشخندبا  آجر پلاستیکی هم همش به مامان میگم برام هن هن درست کنه!

(نکته: پسرم عشق هن هن ! همه اسباب بازیهاش ماشینه... پازل چوبی داره که همش ماشینه ... کتابهای آموزشی معرفی ماشین( بهش میگم برو کتابتو بیار همیشه میره همون کتابیو میاره که عکس هن هن داره!)...)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نوژا
12 دی 91 9:06
lممنون که اومدین خونمون
مریم
26 دی 91 10:34
سلام عزیزم ممنون ماشاء ا... پسرگل شما هم خیلی خوشگله خدا حفظش کنه .من شما رو لینک می کنم اگه شما هم دوست دارین منو لینک کنید .امیرعلی و مهرسام میتونن دوستای خوبی براهم باشن.