مهرساممهرسام، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

♥ مهرسام بهترین پسر دنیا ♥

ماجرای اولین فرنی خوردن مهرسام ....

1391/1/29 23:48
نویسنده : مهرسام
527 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قلب برا اولین بار مامان عاطفه برام یه چیزی به اسم فرنی درست کرد!سوال

از خوشحالی وقتی مامان مشغول فرنی درست کردن بود یه خط گنده رو صورتم انداختم!مژه

مامانی یعنی از انگشتهام خوشمزه تره؟!متفکر

 دارم با انگشتهام امتحان میکنم ببینم این چیه؟ سوال که مامان عاطفه گفت: این قاشق .....

 مامانی فکر کنم خیلی خوشمزست خوشمزه......... چه حالی میده....

 مامانی من منتظرما ابرو ..... انقدر ذوق نکن .... آخه چقدر با بابامهدی حرف میزنی   ساکت........... من فرنی میخوام ............

 فکر کنم دیگه سیر شدم!زبان آخه دیگه از گلوم پایین نمیره!از خود راضی داره میریزه بیرون!تعجب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نوژا
26 اردیبهشت 91 9:15
جیگر تو گل پسری
mahan
14 بهمن 91 22:27
salam .pesare zibaee darid ba esme ziba.doste khobam mahan 4 day tavalode masih be 2naya omade .man tavalodesh ro ba tem baba noel gereftam.az axw pesareton kheyli khosham omade mishe rahnamaeem konid kodom akac in tarhe babanoelo dare.mamnonam azizam/