مهرساممهرسام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

♥ مهرسام بهترین پسر دنیا ♥

سیزده به در 92 در علی سرا به روایت تصویر ...

1392/1/13 2:03
نویسنده : مهرسام
877 بازدید
اشتراک گذاری

{اول که رفتیم این بچه ها گیر دادن به دوچرخه آرتین !!! (بیچاره آرتین فکر نکنم اصلا خودش سوار شده باشه) آقا مهرسام هم مدام در حال هل دادن حامی بود!}

بالاخره موفق شدم ازحامی بگیرمش!!!

مهرسام

وای چه دریای قشنگی ... یعنی اینجا چه شیطونی میشه کرد؟!!! 

مهرسام

تو همین فکرا بودم که باز هم طبق معمول بابا مهدی مهربون با ایده های جالبش سورپرایزم کرد!

مهرسام

بابایی یعنی سنگ رو بندازم تو آب ؟!!! ...

و اینجا بود که یکی از بهترین تفریحات زندگیم رو شروع کردم!!!

سنگ تولوب کردن تو آب ...

داشتم لذت میبردم که باز مامان آتی ضدحال اومدو منو برد پیش بقیه هی میگفت سرده لباستو بپوش !!! منم با شگردهای مخصوص خودم بابا رو قانع کردم دوباره برگردیم کنار ساحل ...

مهرسام

داشتم سنگ برمیداشتم که دستم به یه چیزهایی خورد که بابا مهدی گفت اینا اسمش شنه و یه بازی جدید شروع شد ... 

مهرسام

یعنی شن بازی ...

مهرسام

و در آخر دیدم با چوب هیچ صفایی نداره ... مامان هم نیست که شاکی بشه ... کلا رفتم تو شن !!!

مهرسام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محیا
21 بهمن 92 2:29
خوش بگذره پسرک نازنازی
شقایق مامان آرشا
1 فروردین 93 14:58
با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد، برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد سال نو مبارک