مهرساممهرسام، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه سن داره

♥ مهرسام بهترین پسر دنیا ♥

عکسهای تولد یکسالگی من و حامی جون ...

1391/7/7 0:14
نویسنده : مهرسام
2,184 بازدید
اشتراک گذاری

روز جمعه 91/07/07 که تولد من و حامی بود ... حامی روز 90/06/28 به دنیا اومد و من 90/07/05 به دنیا اومدم یعنی 8 روز از من بزرگتره!!! قرار بود تو یه روز به دنیا بیایم منتها حامی عجله کرد!!! امسال تولد من و پسر دایی عزیز رو تو یه روز خونه مادرجون گرفتند ... نفر سوم آرتینه که یه ماه از من بزرگتره البته اونم یه ماه زودتر به دنیا اومد وگرنه سه قلو میشدیم!!!

این زنبورک طلایی منم ! حامی هم محو تماشای بادکنک هاست!!!

مهرسام

از بس عکس گرفتن خسته شدم! این پاپوشم اذیتم میکنه ! بذار درش بیارم.... آرتین نرقص ...

مهرسام

آخیش در آوردم!!! آرتین داری با بادکنکا حال میکنیا!!!! ای شیطون ...

مهر

حالا بذار یه جفت پا برم تو صورت حامی .... آرتین شانس آوردی کنار من نیستی!!!

مهر

حالا انگشت تو چشم حامی ...

مهر

ای بابا کاریش ندارم!!! داریم شوخی میکنیم جو شاد شه!!!

مهر

(الهی عمه فدای اون چشمهای مظلومت بشه حامی جونم)

(تو رو خدا دقت کردین این همه عکس گرفتم تو هیچ عکسی مهرسام درست و حسابی نیفتاده!!!)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان کوثری
16 اسفند 91 0:31
پیشاپیش سال نو مبارک چیزی به آخر سال نمونده با طراحی تقویم کودک کارت تبریک عید و طراحی انواع تم های تولد در خدمت شما هستیم تنوع طرح ها رو در وب ما ببینید حتما به یه بار دیدنش می ارزه http://temparti.blogfa.com/
شقایق مامان آرشا
17 اسفند 91 9:05
خاله خوبه از همه کوچیکتری
الهه
17 اسفند 91 11:52
سلام عاطفه جون پستای جدیدی که میزاری رو چجوری ببینیم مثلا خاطرات جدید مهرسام رو با عکسای جدیدشو میگم؟؟؟؟؟؟؟
حامی
17 اسفند 91 23:47
مرسی عمه جونه مهربونم:چه عکسهاییX
مامان هستی
19 اسفند 91 10:49
ای جان چه نازن این سه تا... چه خوبه هم سنن کلی با هم کودکی میکنن
عمو محسن
16 فروردین 92 23:40
اي جونم .قربون عمو جون خوشگل و شرم برم . خدا به داد اون دختري كه گيرتو ميفته برسه....
آیسا
20 مرداد 92 9:32
سلام منم بچه نورم خوشحالم یه یمشهری پیدا شد