مهرساممهرسام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

♥ مهرسام بهترین پسر دنیا ♥

عکسهای من و حامی جون (2)

1391/11/30 23:24
نویسنده : مهرسام
912 بازدید
اشتراک گذاری

حامی جون ناراحت نباش الان میریم بیرون!!! بذار عکساشونو بگیرن میریم!!!

خداییش ببینید دایی علیرضا چه عکس قشنگی با گوشیش گرفته ...

مهرسام

اینجا اتاق حامیه ... ببین چشش به دوچرخه است! اعصاب ندارما ... نمیذاره بهش دست بزنم! خوب  حامی جون منم از اینا دارم! مادرجون روز تولدمون برامون خریده!

مهر

مامان عاطفه حامی جون باهام بازی نمیکنه!

مهر

کوچولوتر که بودیم همش باهم بازی میکردیم! اونم بدون درگیری!!! مثل عکس پایین ...

مهر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

حامی
3 اسفند 91 22:26
به به عمه جووووووووووووونی چه عکسهای دونفره خوشگلی داری مرسی عمه جوووووووووون
مامان هستی
11 اسفند 91 17:10
سلام مامان مهرسام. چه وبلاگ قشنگی بازهم بهت سر میرنم و با اجازتون لینکتون می کنم... راستی ممنون که به سوال من جواب داده بودید.اصلا همون من رو به وبلاگ شما هدایت کرد. کاری رو که گقته بودید رو انجام دادم ولی باز هم نتونستم. میشه بیشتر توضیح بدید...