مهرساممهرسام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

♥ مهرسام بهترین پسر دنیا ♥

دالی بازی به سبک مهرسام ...

1391/3/3 22:46
نویسنده : مهرسام
1,405 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سوم خرداد 91 که من 9 ماهمه ! اینجا خونه باباحاجی و من در جایگاه خودم یعنی پیش پرده آشپزخونه مستقر شدم! و بقیه در پشت دوربین هستن!

مهرسام

حالا پرده رو میکشششششششششم ...........

و در آخر  ببببببببببببببببب ...........

(این ببببببب آخر منظور همون دددددددددددددد که مهرسام میگه  بببببب!!!!!)

مهرسام

یادش بخیر اون روزا کوچولو بودم!

مهرسام

الان دیگه مرد شدم ! رو مبل باباحاجی میشینم!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان روانشناس
24 بهمن 91 14:18
مامان مهرسام عزیزم از قسمت موضوعات به جیغ و قهر در کودکان بروید . مطالب مناسبی برای سوال شما درج شده امیدوارم به نتیجه مثبتی برسید
فاطمه جون
25 بهمن 91 22:44
ســـــــلام...وااااااااااااییی قربون این پسر ناز بــــــــرم...آخه چقد نازی تـــو...دلم خیلی براتون تنگ شـــده...
حامی
26 بهمن 91 22:06
همه ی لحظه های این کوچولوی ما پر از لبخند و شادی...
مامان کوثری
28 بهمن 91 7:49
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!! اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!! حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید http://temparti.blogfa.com/ هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه
sara
28 بهمن 91 10:06
shad bashid hamishe...
عمو روحانی
28 بهمن 91 14:48
سلام.ماشالله . موفق باشید