مهرساممهرسام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

♥ مهرسام بهترین پسر دنیا ♥

چرا میگید من شیطونم؟!!!

1391/10/5 23:44
نویسنده : مهرسام
560 بازدید
اشتراک گذاری
  • 1- بچه ها مگه شماها به بخاری و گاز دست نمیزنید؟! آخه من خیلی دوست دارم به هرچی که مامان میگه دست نزن دست بزنم!!! خوب میخوام ببینم اون چیه!!! یه بار هم برا این که حال مامانی رو بگیرم به بخاری دست زدم!!! سوختگی بد دردیه!!! تجربه بدی بود!!!
  • 2- من خیلی دوست دارم از رو مبل و صندلی و هر بلندی بالا برم آخه صعود کردن رو دوست دارم ولی اکثر اوقات سقوط میکنم!!! (نکته: همین امروز از رو سکوی شومینه افتادم !!!)
  • 3- اسباب بازی رو زیاد دوست ندارم و علاقه شدیدی به وسایل توی کابینت آشپزخونه دارم( چون میدونید مامان عاطفه میگه به اونا دست نزن این علاقه ایجاد شده!)
  • 4- شما بگید من شیطونم؟!!!
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)